PRSTEN.CZ
Volejte 777 441 144 (Po-Pá 10:00-19:00)
HLEDAT
NÁKUPNÍ KOŠÍK
0 položek

Často kladené otázky

Jak vybrat vhodný prsten?

Pokud vybíráte snubní prsteny, určitě vybírejte vždy jako pár. Budete tak mít jistotu, že se prsteny budou líbit vám. Existují také rady, kterými se můžete řídit. Máte‑li krátké prsty, vybírejte užší prstýnky, ty široké by vám zbytečně zkracovaly prsty. Jestli máte tlusté prsty, měli byste si vybrat snubní prsteny s výraznějším motivem nebo kameny, aby byly více vidět. Barvu prstenů vždy volte podle šperků, které nosíte. Nemůžete‑li se s budoucím manželem shodnout, ideálním kompromisem jsou snubáky z kombinovaného zlata popřípadě je možné nechat zhotovit pro každého z páru identický prsten ovšem v jiné barvě zlata či v rozdílné šířce. Nezapomeňte vždy pečlivě změřit velikost, aby vám prsteny seděly, a nemuseli jste řešit dodatečnou změnu velikosti, ne vždy je úprava možná.

Jak určit velikost prstenu?

Pokud neznáte velikost prstenu či prstenů, které chcete kupovat, nejjednodušší a nejpřesnější metodou je navštívit klenotnictví a nechat si prst změřit. Během dne prsty natékají a také v horkých letních dnech nabývají na objemu, proto se doporučuje měřit velikost spíše v odpoledních hodinách, aby vás prsten příliš netlačil. V případě snubních prstenů určitě dbejte na přesné měření, přece jenom mají být na celý život. Samozřejmě je pozdější úprava velikosti zlatých prstenů možná, ale v případě osazení kameny se to nedoporučuje. U ocelových prstenů bohužel velikost upravit nelze a tak doporučujeme při pochybách o Vaší velikosti nechat si prsteny zaslat bez rytiny a po jejich vyzkoušení si je doposlat na vyrytí popřípadě výměnu velikostí. Pokud nemáte možnost zajít do kamenné prodejny, kde by vám řekli velikost prstenu, existují i alternativní metody. Ty nejsou ale příliš přesné a jsou spíše orientační, protože může dojít (podle způsobu použití měřících pomůcek) k rozdílu i o dvě velikosti. Online nástroje na měření velikostí naleznete zde >

Jak probíhá vyřízení objednávky?

Jakmile odešlete Vaši objednávku je automaticky vygenerován a na Vaši emailovou adresu odeslán souhrn Vaší objednávky. Doporučujeme, abyste si email se souhrnem Vaší objednávky ještě jednou pečlivě zkontrolovali, zda je vše v objednávce opravdu dle Vašeho přání. Email obsahuje také veškeré platební informace v případě, te jste zvolili zlaté prsteny vyráběné na zakázku či ocelové prsteny s rytinou. V obou těchto případech potřebujeme jako důkaz Vašeho opravdového zájmu zaplacení zálohy u zlatých prstenů (teprve po jejím přijetí je zadáváme do výroby, která trvá cca 3‑4 týdny) resp. plné ceny u ocelových prstenů s rytinou (ocelové prsteny máme v celé škále velikostí skladem k okamžitému odeslání). Pokud jste si objednali zboží, které je možné odeslat na dobírku, ještě týž den či nejpozději druhý pracovní den Vám zboží odešleme a na další den by zásilka měla být u Vás. Při platbě převodem čekáme, než nám dorazí platba na účet (akceptujeme také elektronické potvrzení o provedené platbě). U zlatých prstenů čekáme na platbu zálohy(či potvrzení o platbě) a poté prsteny zadáváme do výroby a informujeme Vás emailem o nejzazším datu zhotovení, které se nám pak většinou daří urychlit a překvapit Vás tak rychlejším doručením hotových prstenů. 

Jak probíhá placení a doručení?

U zlatých prstenů se jedná o výrobu na zakázku unikátních prstenů s rytinou přesně dle Vašeho přání a Vám na míru. Proto je potřeba nejdříve zaplatit na náš účet zálohu, platební info obdržíte v souhrnu objednávky do Vašeho emailu. Jakmile dorazí peníze na náš účet (popřípadě když nám pošlete elektronické potvrzení o transakci), zadáme prsteny do výroby. Přibližně za tři týdny budou zhotoveny a my Vám je bez prodlení odesíláme na Vaši adresu na dobírku vy výši doplatku do celkové ceny po odečtení již zaplacené zálohy. Ocelové prsteny máme všechny skladem. Můžete si vybrat zaslání na dobírku (pouze prsteny bez rytin) nebo platbu převodem. Pokud chcete do prstenů rytinu, vždy požadujeme platbu předem z důvodu ochrany před nepřevzatými zásilkami (prsteny se zhotovenou rytinou bychom již pak nemohli prodat dalšímu zákazníkovi). Prsteny odesíláme ihned po obdržení platby (případě po obdržení elektronického potvrzení o transakci). Všechny zásilky doručujeme jako cenné psaní České pošty nebo jako zásilku společnosti GEIS. 

Co dělat, když z prstenu vypadl kámen?

U zlatých prstenů jsme vzhledem ke kvalitnímu zpracování našich prstenů ještě s vypadnutím kamene nesetkali. Není to vychloubání kvalitou, je to holý fakt. Pokud by se to stalo, samozřejmě je možné prsten reklamovat ‑ záruční doba je standardních 24 měsíců stejně jako v kterékoli kamenné prodejně. Vždy je lepší zaslat i kamínek (u briliantu je to podmínka). U ocelových prstenů se vypadlý zirkon výjimečně objeví, s reklamací není problém, vyřešíme ji promptně tak, abyste bez svého oblíbeného prstýnku nebyli moc dlouho.

Co dělat, když velikost prstenu nesedí?

Objednali jste si u nás prsteny a nesedí vám? Máte zakoupeno připojištění na špatnou velikost? Pak veškeré starosti a náklady spojené se změnou velikosti vyřešíme za Vás! Nezakoupili jste si připojištění na špatnou velikost? Pak čtěte řádky níže. Pokud se jedná o ocelové prsteny (bez rytiny) lze velikosti jednoduše vyměnit za libovolné z naší nabídky. Doporučeně či jako cenné psaní nám zašlete na naši adresu prsteny s nevyhovující velikostí, přiložte kopii faktury a stručný popis zač si prsteny přejete vyměnit (přesvědčte se prosím, že je v našem e‑shopu požadovaný model či velikost dostupná). Při této výměně Vám bude naúčtován pouze poplatek za poštovné a balné, který v tuto chvíli činí 119 Kč. U ocelových prstenů s rytinou není výměna možná. Stejná situace nastává u prstenů vyrobených ze stříbra. V tomto případě nás kontaktujete. Budeme se snažit Vaši situaci vyřešit s co nejmenšími náklady. Přejete‑li si upravit velikost zlatého prstenu, pak nás nejdříve kontaktujte, abychom zjistili zda‑je model možno upravit. Obecně lze říci, že zlaté snubní prsteny bez kamenů lze upravit až o 2 velikosti (nahoru i dolů). Úprava velikosti je vždy zpoplatněna a na Vaše riziko (je zde mírné riziko, že se prsten při změně velikosti poškodí, ale dle dosavadních zkušeností se úprava daří cca na 99%). Výše poplatku za změnu velikostí se liší případ od případu a jsme schopni jej sdělit až po konzultaci u našich výrobců. Obecně se dá říct, že se jedná o násobek ceny za připojištění na špatnou velikost a proto významně doporučujeme toto pojištění přibalit do Vašeho nákupního košíku při nákupu Vašich prstenů.

Jak objednat jen jeden prsten?

Stačí jen zrušit zaškrtnutí u příslušného prstenu a objednávate již jen 1 zvolený prsten, který se Vám sám objeví v nákupním košíku. Pochopitelně stejně jako při objednávce dvojičky snubních prstýnků máte možnost nechat prsten opatřit rytinou.