Lucie Jančí
regionální manažerka
777 44 11 44, janci@brilas.cz
Lucie je pracovitá a cílevědomá členka týmu Brilas, která nezkazí žádnou legraci. Má ráda přímost a poctivost, je čestná a upřímná. Díky svým schopnostem a dlouhodobým zkušenostem dostala do své péče pobočky na celé Moravě, kterým poskytuje celkovou podporu, organizaci a průběžná školení. Lucie zkrátka s maximální péčí zajistí vše, co kolegům z poboček na očích vidí. A s největším možným nasazením pracuje na tom, aby se klienti u nás cítili co nejlépe a měli plnohodnotný servis.
.
Michael Vrba
specialista zákaznické péče
777 44 11 44, vrba@brilas.cz
Michael je mužský element v ženském kolektivu. Nejčastěji se s ním můžete setkat při e-mailové komunikaci, která je jeho silnou stránkou, neboť je velmi ochotný a empatický. Michael je také náš „machr“ přes IT. Jeho znalosti denně oceňují jak kolegové na centrále, tak na všech pobočkách. Zajišťuje tak bezproblémový chod celé firmě co se techniky týče.
Jitka Horáková
specialista zákaznické péče Zlín
777 44 11 44, horakova@brilas.cz
Jitka je nesmírně hodný a přátelský typ člověka. Její dobrá nálada a smích rozveseluje nejen kolegy na centrále. Velmi často ji potkáte při výběru snubních prstenů přímo na pobočce ve Zlíně, kde se Vám s radostí a veškerou péčí bude věnovat. Zvládá vše od administrace objednávek, fakturace, distribuce až po klientský servis po telefonu či e-mailu. Její nejsilnější stránkou je, že se vším ráda pomůže a nenechá nikoho na holičkách, a je tím pádem ukázkovým příkladem týmového hráče.
Dominika Georgia Sebela
specialista zákaznické péče Zlín
777 44 11 44, sebela@brilas.cz
Původem Kanaďanka, která kromě angličtiny ovládá dokonale český jazyk. Nejčastěji se s ní můžete setkat při emailové komunikaci. Je velmi svědomitá, komunikativní a usměvavá. Dominika je jasným příkladem týmového hráče, neboť je ochotná pomoci každému. Všechny nové produkty uvedené na webu nesou její nesmazatelnou stopu, protože poctivě vymýšlí veškeré popisy našich nových krásných prstenů.
Lucie Podešvová
vedoucí regionu Praha
773 427 431, podesvova@brilas.cz
Lucie má pod palcem naše pražské prodejny a jejím hlavním úkolem je zajistit vše potřebné k tomu, aby zákazníci odcházeli z BRILAS nadšení a spokojení. A k tomu potřebuje tým skvělých kolegů, o které se stará. Lucka je umělecká duše, skvěle maluje. Možná jste se s jejími dílky setkali na výtvarných výstavách či v prostorách subjektů, pro které obrazy na zakázku vytvořila. Estetické cítění a zkušenost umně přenáší i do své práce v BRILAS. Pokud chcete odborně poradit, neváhejte Lucii napsat a domluvit si s ní konzultaci.
Bc. Nikola Trnovcová
specialista zákaznické péče Zlín
777 44 11 44, trnovcova@brilas.cz
Nikola je firemní sluníčko. Nikdy se nestane, že by jste u ní poznali špatnou náladu. Je pracovitá a ochotná. Klienti milují její klidnou a pozitivní povahu. Kolegové její pozitivní přístup a to, že nepokazí žádnou srandu. Nikola je navíc nadaná a kreativní v publikační činnosti a tak se s její prací můžete každý den potkávat při četbě našeho svatebním magazínu.
Denisa Berdníková
specialista zákaznické péče Zlín
777 44 11 44, berdnikova@brilas.cz
Denisa je ve svém nastavení nesmírně pozitivní a hodný člověk, má neskutečně velkou trpělivost a snaží se s každým vycházet za dobře a proto ji jen tak nic nerozhází. Dokáže řádně naslouchat a to jak kolegům, tak zejména klientům a proto je u klientů velice oblíbená. Navíc je velice vnímavá k potřebám klientů a je ochotna pro každého ze zákazníků udělat maximum.
Veronika Rozenbergová
specialista zákaznické péče Zlín
777 44 11 44, rozenbergova@brilas.cz
Veronika je velmi pracovitá a svědomitá. Navíc najít chybu v činnostech které dělá je skoro nemožné. Díky své pracovitosti dostala zodpovědnost za reklamační oddělení. Denně tak vyřizuje Vaše požadavky a reklamace, které se snaží vyřešit vždy v zájmu klienta. Veronika je také „pravá“ ruka naší účetní. Je nápomocna při účetních operacích a zajišťuje včasné uhrazení faktur.
Kristýna Mikšaníková
vedoucí zákaznické péče Zlín
777 44 11 44, miksanikova@brilas.cz
Kristýna je ambiciózní a schopná členka našeho týmu. Její silnou stránkou je komunikace a zejména komunikace krizových situací, které vždy zvládne vyřešit ke spokojenosti zákazníka. Má zkušenosti z manažerské pozice v jedné velké kosmetické firmě a ty se jí daří i u nás využívat k plné spokojenosti zákazníků. Kristýna má u nás na starosti průřezově téměř všechny oblasti prodeje prstenů a má také mnoho nápadů na zlepšení chodu celé firmy, které se nebojí prezentovat a prosazovat :-) Díky své pracovitosti a schopnostem se po dvou letech u firmy dostala do manažerské pozice, kde dostala zodpovědnost za řízení celé distribuce a zákaznické podpory na centrále.
Bc. Radim Kubíček
ředitel rozvoje
773 427 431, radim.kubicek@brilas.cz
Radim se po 12 letech strávených na expertních a manažerských rolích ve Vodafone, Hewlett-Packard a KornFerry rozhodl spojit síly s bráchou Martinem v jeho firmě. Díky dlouholeté praxi v globální poradenské firmě má v BRILAS na starosti vše, co se týká strategického řízení lidí. Mimo to se intenzivně věnuje novým BRILAS projektům a rozvoji obchodu, zejména rozšiřování a optimalizaci prodejní sítě. Radim je extrovertní povaha, miluje lidi a jejich společnost, a tak jej občas zastihnete i na některé z našich prodejen, jak se věnuje zákazníkům a čerpá tak podněty, jak může BRILAS ještě lépe plnit Vaše sny a přání.
Ing. Petr Hrabec
obchodní ředitel
777 44 11 44, hrabec@brilas.cz
Petr má ve firmě na starost komunikaci s našimi dodavateli, tak abychom pro Vás mohli na webu i v kamenné prodejně nabízet úžasný sortiment šperků v co nejlepší kvalitě za přijatelnou cenu.
Mezi jeho firemní povinnosti patří i řešení všech klientských stížností. Díky zkušenostem z ředitelských pozic ve velkých firmách vnáší do naší malé firmy také patřičnou „štábní kulturu“.
Ing. Martin Kubíček
majitel a jednatel
777 44 11 44, kubicek@brilas.cz
Majitel firmy, vizionář, který při rozvoji firmy nepřetržitě myslí na klientské blaho a tak stále zdokonaluje klientský servis. Navíc neúnavně přemýšlí nad tím, jak zákazníkům nabídnout nejpříjemnější nákup online i v kamenných prodejnách s největší přidanou hodnotou na trhu. Stará se také o to, aby se o nás zákazníci dozvěděli a v hojné míře nás navštěvovali.