Menu
Podpora 777 441 144 (Po-Pá 10:00-19:00)
0
  • Šperk byl přidán do oblíbených
Hledat

Vrácení, výměny, reklamace

Vrácení nebo výměna zboží

V tomto článku se Vám pokusíme lidsky popsat Vaše práva při nákupu zboží v našem internetovém obchodě. Zejména právo na vrácení zboží ve lhůtě 14 dní. Odkaz na obchodní podmínky, kde je vše popsáno dle zákona najdete ZDE.

Nyní si pojďme popsat situace které mohou nastat bez právnických paragrafů a nejasných formulací.

Skladové šperky můžete vrátit do 14 dní bez udání důvodu

Šperky, které nebyly vyrobeny na zakázku ani jste si do nich u nás nenechali zhotovit rytinu či šperk jinak upravit můžete jednoduše zaslat zpět a ve 14 denní lhůtě od nás obdržíte své peníze zpět. Samozřejmostí je výměna za jiné zboží. Šperky musí být nenošené a nepoškozené, jinak účtujeme náklady za opotřebení.

Zakázkové šperky vrátit nelze, ale pokusíme se najít řešení

Šperky, které jste si u nás nechali vyrobit na zakázku či jste si do nich nechali zhotovit rytinu či jinak individuálně upravit dle Vašeho přání není ze zákona možno vrátit. Přesto se vždy snažíme hledat individuální možnost pro každého klienta ať už formou výkupu materiálu za zvýhodněnou cenu či odkupu zakázkového šperku na sklad v případě, že je šance jej prodat dalšímu klientovi. Šperk musí být samozřejmě nenošený a nepoškozený, tak abychom jej mohli prodat jiným klientům jako nový.

Zaslání vráceného zboží či zboží na výměnu – pokyny pro zaslání

Nejsnadnější cesta jak nám vrátit zboží je zaslat jej doporučenou zásilkou, nebo cenným psaním České pošty. Zásilku pojistěte minimálně na hodnotu uvedenou na faktuře. Adresu pro zaslání najdete na faktuře v rámečku vlevo dole. Pro jistotu ji uvádíme i zde:
Prsten.cz
Brilas Group s.r.o.
Tečovská 1052,
Zlín 76302.

Do zásilky společně s vraceným zbožím vložte kopii faktury a také přiložte průvodní dopis, kde nám oznamujete, že odstupujete od kupní smlouvy. Nechce se Vám psát průvodní dopis? Nevadí stačí, když nám pošlete email na adresu info@prsten.cz a napíšete nám číslo Vaši objednávky (variabilní symbol na FA) a informaci o tom, že si přejete odstoupit od kupní smlouvy a očekávaný termín odeslání zboží zpět k nám.

Jakou částku Vám vrátíme?

V případě, že jsou šperky neopotřebované a splňují nároky na vrácení tak Vám vrátíme celou kupní cenu za objednané zboží. Dále k ceně připočítáme nejnižší cenu za poštovné, kterou nabízíme a tu Vám také zašleme. Nejlépe si celou situaci vysvětlíme na příkladu. Zakoupili jste si u nás zboží v hodnotě 1590 kč a zvolili jste si dopravu na dobírku od společnosti GEIS. Tento způsob dopravy Vás stál 119 Kč. My Vám zpět, ale vrátíme pouze 69 Kč což je částka, kterou jste za dopravu mohli zaplatit, kdyby jste zvolili GEIS nebo Českou poštu, ale bez dobírky. Na účet Vám tedy pošleme 1590 Kč za nepoškozené zboží a 69 Kč za nejnižší cenu dopravy, kterou nabízíme.

Reklamace

Pokud jsme výše popisovali, které zboží můžete ve 14 denní lhůtě vrátit a které ne, tak u reklamace je situace mnohem jednodušší. Na reklamaci máte právo vždy a u jakéhokoliv zboží. Pojďme si nyní vysvětlit pojem reklamace. Jednoduše řečeno je to situace, kdy Vy jako zákazník jste zakoupili zboží a zboží není v požadované kvalitě  nebo dokonce vykazuje viditelnou vadu. V tomto případě je potřeba do zákonné lhůty kontaktovat prodávající firmu, tedy nás, s popisem vady a zaslaným zbožím. My máme 30 dní na to, abychom o vašem nároku rozhodli.

V jasných případech rozhodujeme přímo na firmě. V případech, kdy si nejsme úplně jistí, posíláme zboží k výrobcům a Ti nám vyhotovují posudek, podle kterého my následně postupujeme. Víme, že reklamace není pro zákazníka jednoduchý a příjemný proces a proto se vždy snažíme postupovat co nejrychleji a s největším ohledem na zákazníka, tedy na Vás. Výsledek reklamace může být pro Vás pozitivní, tedy že bude reklamace uznána a Vy budete mít nárok na nový výrobek nebo vrácení peněz. Nebo se může stát, že bude reklamace zamítnuta. Nejčastějším důvodem pro zamítnutí reklamace je zjednodušeně řečeno mechanické poškození, tedy situace, kdy dojde k poškození výrobku nevhodným či nešetrným zacházením. Lidově řečeno, šperk nepatří na ruku při mytí nádobí či rytí zahrádky, ale to víme všichni, že ano?

Reklamované zboží pošlete vždy s kopií faktury a popisem závady , kterou reklamujete na adresu naší firmy.
Prsten.cz
Brilas Group s.r.o.
Tečovská 1052,
Zlín 76302.

Výměny šperků

Objednali jste si u nás šperky a nesedí vám velikostně či jinak?

Pokud se jedná o skladové šperky, rádi Vám nenošené a nepoškozené šperky vyměníme za jiné. Neplatíte žádný poplatek za výměnu, jen poštovné ve výši 119 Kč na dobírku nebo 69 Kč převodem.

Pokud se jedná o zakázkovou výrobu, kontaktujte nás budeme hledat způsob, jak Vám šperk upravit.